Arbeidsliste Sømnamessa 2008.

 

 

Onsdag 15.oktober

 

Følgende møter kl 15 for utlegging av teppe / oppmåling:

 

Tove, Gro, Edvin, Mariann, Randi, Harald, Halvard, Heidi

 

Resten av SHM`s medlemmer møter i hallen klokken 16.00 og vi holder på til vi er ferdig.

 

I tillegg får vi hjelp av 6 elever fra 10.klasse til lemping og bæring kl. 15.30 – 19.00

 

OG DET KAN IKKE SIES FOR OFTE: DETTE ER DEN VERSTE DAGEN, MEN DU KAN GJØRE DEN LITT LETTERE VED Å MØTE OPP OG TA I ET TAK.

TA GJERNE MED EN VENN, KONA, MANNEN, ……

 

NB Ta med stiftemaskiner, hammer, gardintrapp, hansker

 

Hilde N.S. stiller som vanlig med kaffekanner. (Trenger hun det i år, har vi nok sjøl på Sand??)

 

Vi sørger for at en gjeng drar til Sand og henter alt utstyr. De sterkeste.

 

Torsdag 16.10.

 

Nå begynner det å bli koselig i hallen, men mye arbeid gjenstår.

Vi møter opp fra klokken 16.00 og utover.

 

Øvelse til slutt, ca kl 20.00.

 

De som låser denne kvelden er Gro og Edvin.

 

Fredag 17.10.07.

 

Så er vi i gang igjen.

 

Messa åpner kl. 17.00 og vi spiller ca klokken 17.30.

 

Men vi må være der før det. Fra klokken 15 bør de fleste prøve å komme.

Vaffelpressa og kaffetrakterne må i gang. Erfaringsmessig ønsker utstillerne en matbit og da er det viktig at vi kan tilby det.

 

Lørdag 20.10.07. og søndag 21.10.07.

Alle møter senest en halv time før åpning (hhv 10.30 og 11.30)

Kjøkkenet trenger folk ca 1 time før åpning, gjør avtaler.

 

Ansvar for lukking og låsing fredag: Tove, Randi og Harald

Ansvar for lukking og låsing lørdag: Andrine, Gro, Vibeke,

 

Søppel:

Øst for hallen vil det stå en container og en henger.

Container: søppel fra kjøkken. Husk å knyte sekkene.

Henger: Kun ren papp, husk å brette flatt.

 

Sekretariat:

Gro, Halvard, Marian  Edvin

Men vi trenger jo ikke være der alle hele tiden.  Hjelper ellers til der det trengs.

 

Lys/Lyd/ strøm til stand

Jon Rune, Håkon, Harald, Edvin,    ( Unni Berith (peker og dirigerer)hvis hun er der)

 

Teknisk materiell:( nok stiftemaskiner/ stifter, bolter you name it)

Halvard.

 

Økonomiansvarlig under messa:

Gro og Hilde Storvik. 

 

Bamselodd

Hanne (hovedansvar)  , Iselin, Kristine, Arne Gunnar. Dere passer på å avlaste hverandre. Alle trenger ikke stå hele tiden. Hilde S. Er behjelpelig med oppheng og rydding, oversikt over hva som er igjen osv.

 

Kjøkken / salg

Kirsten hovedansvar kjøkken.

Randi hovedansvar salg

Vibeke hovedansvar for Kafeen (at det er ryddig o.lign.)

 

Alle andre har like stort ansvar for å være tilstede hele tiden både i kafe og der det trenges. 

Det betyr at har du ikke sett navnet ditt noe sted, skal du allikevel være hjertelig tilstede gjennom hele helgen i kafe osv. (som alltid)

 

Husk at doer sjekkes jevnlig + søppelbøtter rundt salgsboder.

Bord i kafe` ryddes kontinuerlig.

 

Som før: Røyking forbudt i garderoben. Vi smiler og viser oss ute blant utstillere og publikum når det er tid og rom for det.

 

 

 

 

Lykke til med messa.

 

 

Generalen